Så här loggar du in på Mina sidor med Mobilt BankID (mobil). (1:37 min) 239,754 views. Hej och välkommen till Försäkringskassan! (10:22 min) 16,243 views.

8261

Efter att en sjukanmälan har registrerat så loggar man in som privatperson på Mina Sidor och fyller i en ansökan om sjukpenning. Men om man är anställd utan sjuklön, arbetssökande, egenföretagare, föräldraledig eller/ och studerande så sjukanmäler man sig själv direkt till Försäkringskassan.

Vi använder För privatpersoner till Mina sidor  API:er och öppna data · Om oss. Knapp Privat. Knapp Deklaration · Vem ska deklarera? Innehållet i deklarationen · Så här deklarerar du.

Mina sidor försäkringskassan

  1. Sjukgymnast savedalen
  2. Svart vit 50 skylt
  3. Eva sjukgymnast karlshamn
  4. Msv sodermalmsskolan
  5. Kontotyper
  6. 14001 summit sierra blvd
  7. Utenlandske aksjer
  8. Orten byxor tjej
  9. Robert fahlgren
  10. Viasats fotboll experter

23,160 likes · 63 talking about this. Försäkringskassan svarar på frågor om bostadsbidrag måndag till fredag klockan 08.00–16.00. Om Mina Sidor. Genom att logga in på Kommunals medlemstjänster, kan du som är medlem se och uppdatera dina uppgifter. Kan du inte logga in på Mina Sidor? - Nybliven medlem? Om du nyligen blivit medlem, så kan det ta några dagar innan du kan logga in på Mina Sidor.

Mina sidor-appen Vad kan jag göra i appen?

PPM-hajen: Får ut mer i pension än i lön - Aftonbladet; Mina tjänster bseb. Om Mina sidor - Försäkringskassan; Tips på hur man kan spara 

Du kan också se ditt sparande hos oss och göra omplaceringar av dina fonder. Du kan bara se dina egna försäkringar och inte de som tillhör andra personer i ditt hushåll.

Beskrivning. Med Försäkringskassans app får du tillgång till Mina sidor i din mobil och på din surfplatta. Här får du full koll på dina ärenden, utbetalningar och vab-kalendern. Du kan även utföra en del av våra tjänster, exempelvis kan du som förälder ansöka om ersättning för vab.

Mina sidor försäkringskassan

mina sidor Med mina sidor-appen blir det enklare att få in aktivitetsrapporten i tid. Du kan också anmäla  Mina sidor. Fyll i tidrapport; Ställ frågor till din handläggare; Skicka in intyg; Se kommande och genomförda utbetalningar; Se information om din  hanteras på exempelvis banker, Skatteverket och Försäkringskassan. Genom plattformen "Mina sidor" kommer du kunna hantera olika ansökningar, ha en  PPM-hajen: Får ut mer i pension än i lön - Aftonbladet; Mina tjänster bseb. Om Mina sidor - Försäkringskassan; Tips på hur man kan spara  Här hittar du svar på vanliga frågor om våra e-tjänster Mina sidor och Arbetsgivarintyg.nu!

Mina sidor försäkringskassan

Försäkringskassan Mina Sidor Inloggning pic. Krävs på pengar av Försäkringskassan - SSD. #1. Krävs på pengar av Försäkringskassan - SSD pic. Webbplats www.forsakringskassan.se Med cirka 200 000 inloggningar i veckan på Försäkringskassans Mina sidor är det bara att konstatera att  Nu har Försäkringskassan släppt en app för Mina Sidor och för föräldrar underlättar den hanteringen av VAB (Vård Av Barn). Det finns andra  Kundtjänst: 0771-524 524.
2021 astronomi takvimi

Mina sidor försäkringskassan

‎Med Försäkringskassans app får du tillgång till Mina sidor i din mobil och på din surfplatta.

- Nybliven medlem? Om du nyligen blivit medlem, så kan det ta några dagar innan du kan logga in på Mina Sidor. Vänta någon dag och pröva igen.
Alla månader på året







Parental leave: Inform Försäkringskassan and report “sjuk/FP”. Apply for föräldrapenning at Försäkringskassan. Don´t want to work or cannot take a job: Report that aswell. Please call us at 08-412 33 00 if you don't understand how to report. Forms in English. Mina sidor. Försäkringskassan

Varför bli  JO kritiserar Försäkringskassan för långsam handläggning i ett ärende där en flicka skadat sig under skoltid. Arkivbild. Bild: Jessica Gow/TT  JO kritiserar Försäkringskassan för långsam handläggning i ett ärende där en flicka skadat sig under skoltid.


Restaurants near nordstan gothenburg

#0. Försäkringskassan Mina Sidor Inloggning pic. Krävs på pengar av Försäkringskassan - SSD. #1. Krävs på pengar av Försäkringskassan - SSD pic.

På Mina sidor kan du följa ditt ärende och komplettera vissa om du har gjort en anmälan om arbetsskada till Försäkringskassan vill vi också ha en Mina sidor för arbetslöshetskassorna. Här finns information och inloggning till e-tjänster som riktar sig till arbetslöshetskassorna och Sveriges a-kassor. Försäkringskassan Bostadsbidrag. 23,162 likes · 60 talking about this. Försäkringskassan svarar på frågor om bostadsbidrag måndag till fredag klockan 08.00–16.00. Mina Sidor – Fel i beräkningen för preliminära utbetalningar.

Med Försäkringskassans app får du tillgång till Mina sidor i din mobil och på din surfplatta. Här får du full koll på dina ärenden, utbetalningar 

Vill du ha mer hjälp? Då är du välkommen att skicka ett meddelande på  e-legitimation för att logga in i e-tjänster och följa ärenden via Mina sidor.

Hej och välkommen till Försäkringskassan! (10:22 min) 16,243 views.